Velká část internetových projektů selhává proto, že nemá zvládnutý internetový marketing. Z našich zkušeností vyplývá, že internetový marketing je pro váš úspěch na internetu to nejpodstatnější. Internetový marketing jako celek je stejně důležitý jako webdesign webové prezentace nebo optimalizace pro vyhledávače.
Nejdůležitějším bodem aktivace Google Analytics je nejen správná implementace měřícího kódu, ale i nastavení základních parametrů měření.
Search Marketing je jedna z nejúspěšnějších forem reklamy na internetu. Využívá potenciálu tzv. vyhledávačů k zobrazování reklam nebo konkrétních stránek na základě uživatelova hledání klíčových slov.
Remarketing umožňuje oslovit lidi, kteří už v minulosti navštívili Vaše webové stránky. Vaše reklamy se jim můžou zobrazovat, když prochází jiné weby v Obsahové síti Google, Facebook, Youtube.
Direct e-mail je propagační záležitost zaslaná pomocí elektronické pošty. Hlavním cílem posílání e-mailů je konverze. Především jde o to, aby adresát udělal akci např. nakoupil, vyplnil formulář atd.
Reklama se zobrazuje podle použití zařízení. Na stolních počítačích a noteboocích v menším formátu v pravém sloupci, nebo větší mezi články na zdi. V mobilních zařízeních pak v kanálu vybraných příspěvcích.
Reklama na sociálních sítích